ru ua
Головна Новини AMP-листи - революція e-mail маркетингу

AMP-листи - революція e-mail маркетингу

За останні кілька років е-mail маркетинг втратив свої позиції, як конверсійний джерело. Велика кількість спаму і непотрібні розсилки майже вбили цей канал в 2019 році. Але сервіси mail.ru та gmail вдихнули в нього друге життя.

Створення будь-яких листів завжди залежало від html верстки поштового сервісу, що не дозволяло внести певні елементи в лист. Все, що до цього можна було зробити в е-mail розсилках це додати фотографії, gif-зображення, посилання і текст. І навіть якщо людина відкрила ваш лист і прочитав його - немає ніякої гарантії, що він перейде по посиланню і купить товар. Користувач не любить переходити з однієї програми до іншої. Якщо зараз він переглядає свою пошту, навряд чи йому захочеться переходити по посиланню в браузер на ваш сайт і дивитися, що ви там йому пропонуєте. Більш вірогідний сценарій розвитку подій: користувач відкриє лист, побачить посилання і вирішить відкрити їх потім, але це «потім» навряд чи настане.


AMP-листи - це справжня революція в е-mail розсилках. Що вони з себе представляють? AMP-розсилки це інтерактивні листи, які дозволяють здійснювати цільові дії навіть не виходячи з поштового сервісу. AMP-технологія дозволяє прямо в листі додати товар в корзину. І тоді, навіть якщо користувач забуде про цей лист, при вході на сайт йому здасться нагадування, що у нього є товари в кошику.

Що ще можна зробити за допомогою AMP-листів:

- збільшити залученість - відкривши такий лист користувачеві буде цікаво натискати на кнопки, перегорнути карусель з фото, подивитися відео, що збільшить його залученість;

- скоротити воронку продажів - як уже було сказано, такі листи дозволяю робити цільові дії (покласти товар в кошик, забронювати квиток і т.д.), не переходячи на сайт;

- створити інтерактивне розвага - поки це нова технологія, вона привертає увагу користувачів і буде дуже нерозумно цим не скористатися;

- використовувати більше можливостей для оформлення листів - AMP-технологія дозволяє додавати в листи динамічний контент: карусель фото, опитування, слайдери і багато іншого;

- актуалізувати інформацію - створивши інтеграцію сайту з таким листом, можна довантажувати інформацію про новинки прямо в лист.

На жаль, поки інтерактивні листи працюють тільки в сервісах mail.ru і gmail, але це вже говорить про те, що е-mail маркетинг продовжує приносити конверсії. Впровадження AMP-листів показує хороші результати, а значить використання розсилок для збільшення продажів все ще можливо.