ru ua
Головна Новини Тренди маркетингу: чи здивує нас 2019 рік

Тренди маркетингу: чи здивує нас 2019 рік

За останні роки в сфері маркетингу відбулося стільки змін, що сьогодні складно точно передбачити, які нововведення та тенденції чекають нас у майбутньому. Тому методом спостереження за ринком, аналізу думок іноземних й українських фахівців, ми намагалися спрогнозувати маркетингові тренди року, що наступив.

 

Штучний інтелект рулить

Зокрема в СRM. Інтелектуальний скоринг дозволяє визначити ступінь готовності клієнта купити або скористатися послугою, підказує процент ймовірності купівлі, щоб можна було першим працювати з тими, хто до цього дійсно готовий.  Як проявляє себе ця технологія в маркетингу? Дозволяє сегментувати базу контактів за двома напрямками: кому перспективно показувати рекламу і на кого не варто витрачати бюджет.

Також деякі аналітики прогнозують, що до 2020 року 50% усіх пошукових запитів будуть відбуватися завдяки голосовому пошуку. Таким передбаченням складно довіряти на 100%, але ми живемо у світі, де смарт-динаміки, голосові помічники і просто голосовий пошук стають модною фішкою. Тому багато хто очікує на більшу маркетингову активність продавців на цих каналах.

Пошукове просування

Оскільки частка голосового та мобільного пошуку зростає, SEO теж буде змінюватися. На це також вплине введення алгоритмів mobile first. Щоб залучати користувачів, фахівцям доведеться цілеспрямовано працювати над поліпшенням своїх сайтів. Зміниться і модель поведінки користувачів. Зараз зростає роль якісного сервісу. Рекомендаційні сервіси і агрегатори відгуків впливають як на конверсії, так і на ранжування у видачі.

Просвітництво, SMM і лідери думок

У 2019 році вже не менше 30% інтернет-користувачів будуть використовувати блокування реклами. Людям традиційна реклама все менш симпатична. Дослідження Nielsen 2015 року показало, що головними джерелами інформації про товар чи послугу стали люди, яких знає клієнт, просвітницькі статті та огляди.

Тому рекламні бюджети активно будуть закладатися у просвітницький і розважальний контент, маркетинг за допомогою лідерів думок – інфлюенсерів, тобто в методи, які створюють ту особистісну цінність, що так важлива сучасній аудиторії. І це вже не зупинити.

Варто враховувати і те, що людям подобається індивідуальний підхід. Тому без тісної взаємодії з підписниками вже давно не обійтися. Цим пояснюється популярність повідомлень всередині спільноти Facebook і чат-ботів у Telegram. Уже зараз такі формати замінюють співробітників компанії в месенджерах – у 2019 році такий підхід вийде на новий рівень розвитку. Бренди продовжать покращувати механіку взаємодії з користувачами. У якому форматі? Будемо спостерігати.

Live-відео

У 2019 році live stream стане ще більш популярним методом для привернення уваги аудиторії. Тим паче, що прямі трансляції доступні будь-кому, оскільки для їх використання непотрібно витрачати багато часу і грошей.

Простий формат цих відео, відсутність обробки і монтажу робить їх більш душевними і близькими інтернет-користувачам. Такий підхід допомагає брендам стати більш відкритими і доступними для аудиторії.

Доповнена і віртуальна реальність

У 2019-ому все більше провідних брендів вдаватимуться до експериментів з AR і VR у своїх продуктах. Це нові форми маркетингу, перевага яких – більш просунута і задіяна аудиторія.

Доповнена реальність буде доцільною в будь-якій індустрії, тоді, як віртуальна може дати повноцінний чуттєвий досвід. Обидва типи імерсійного маркетингу приведуть до появи нового типу сприйняття реклами в цілому. Інші форми маркетингу повинні будуть звикнути до наявності аудиторії, яка чекає на інтерактивні підходи в рекламі, що утримують її увагу і врешті-решт сприяють продажам.

Соцмережі торгові платформи

Соціальні мережі хочуть стати торговими платформами. Чудовий приклад – китайський месенджер WeChat, завдяки якому розраховуються за все на світі. ВКонтакте запустили платіжну платформу VK Pay, а Telegram зібрав більше мільярда доларів на блокчейн-платформу Gram. У 2019 році ВКонтакте обіцяє велику торгову площадку всередині власної екосистеми. Щоб користувачі відкривали гаманці, їх заманюють кешбеками: 10-20% на покупки онлайн і офлайн. Із криптовалютою Telegram (Gram) ситуація ще не зрозуміла. Але слідкувати за цими процесами все ж варто, адже онлайн-купівлі у декілька кліків всередині платформ із величезною аудиторією – це дуже перспективне середовище для бізнесу.

Підбиваємо підсумки

Схиляємося до думки, що у 2019 році революції у маркетингу не відбудеться, оскільки для просування власного бренду бізнес продовжуватиме використовувати більшість технологій, які були розроблені декілька років тому. Але вже в цьому році вони стануть незамінними інструментами для маркетингу. Тому слід, як ніколи, враховувати, що з розвитком і популяризацією технологій так же ж стрімко зростає і конкуренція. А це означає, що якщо ви не змінюєте свій підхід до роботи, то залишаєтесь позаду.

Якщо вас зацікавила одна з технологій чи маркетингових прийомів, про які йшлося у статті, зверніться до фахівців нашої компанії, і ми допоможемо впровадити їх у ваш бізнес. Щоб ознайомитися детальніше з нашою роботою, перейдіть у розділ Маркетингові послуги.