ru ua
Головна Новини Чат-боти і продажі: робота в тандемі

Чат-боти і продажі: робота в тандемі

Уже сьогодні чат-боти, які «мешкають» у месенджерах, можуть здійснювати продажі на додачу до надання якісного сервісу клієнтам. Цей прорив трапився завдяки компанії Brainrus, яка використовує інтерактивні технології для підвищення ефективності комунікації в рекламі. Провідним брендам представили чат-бот, який задовольняє різні запити і потреби аудиторії.

 

Що таке чат-бот?

Це програма, яка веде переписку з користувачами в чаті й у спілкуванні імітує поведінку людини. Сьогодні віртуальні помічники здатні замінити безліч служб, зокрема кол-центри і центри технічного обслуговування клієнтів. Вони допомагають оптимізувати витрати компаній на ведення бізнесу, залучити нових покупців і можуть працювати на будь-якій відомій платформі: Messenger, Telegram, Viber та ін.

Чат-боти бувають примітивні і розумні. Щодо примітивних – це такі чат-боти, які засновані на чітко встановлених правилах і можуть відповідати на прості, заздалегідь прописані в системі запитання користувачів. Розумні ж мають штучну нейронну мережу і їх робота заснована на машинному навчанні. Вони ведуть реалістичні бесіди з клієнтами, відповідаючи на запитання, повністю пам’ятають історію переписки з кожним користувачем. Завдяки цьому розумні боти можуть запропонувати широкий спектр послуг: інформацію про розташування магазинів, кафе, ресторанів, деталізацію постійних покупок, пропозицію налаштувати замовлення автоматично. Зокрема для Oriflame розробники Brainrus інтегрували в бота дані соцмереж і CRM, що дозволяє персоналізувати діалог із клієнтом.

Боти змінюють сферу продажів

Сьогодні боти все впевненіше займають нішу в галузі продажів різних товарів та послуг, а також маркетингу. Завдяки відсутності втоми і високій працездатності, боти є чудовою альтернативою спеціалістам по роботі з клієнтами, а також менеджерам із продажу. У недалекому майбутньому їх ставатиме більше, що значно полегшить людям роботу.

Нещодавно компанія Unilever запустила чат-бот для дітей, який розповідає їм пізнавальні історії про зуби і їх чищення. Бот H&M допомагає підібрати гардероб, відштовхуючись від смаків користувачів, а чат-бот косметичного бренду Sephora радить, як наносити макіяж. Чат-бот з’явився навіть у банківській сфері. Він може зателефонувати в службу підтримки, допомагає знайти найближчий банкомат. Ймовірно саме цей бот почне першим здійснювати потрібні платіжні операції. Нічого дивного, якщо враховувати той факт, що уже існує чат-бот, який навчає різним нюансам у сфері реклами.

Розробка чат-ботів

Цей процес досить трудомісткий і включає декілька етапів. Тож, якщо вас зацікавила така технологія, зв’яжіться з нашими спеціалістами, і ми побудуємо роботу згідно з необхідними параметрами: визначення, для якої аудиторії потрібен чат-бот, щоб врахувати її потреби та інтереси, далі – проектування, розробка АРІ, розробка чат-бота, його запуск, аналіз. Дізнатись більше про діяльність нашої компанії можна у розділі Маркетингові послуги.